Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Wyjazdy integracyjne typu outdoor
Coaching

szkolenia otwarte

Szkolenia otwarte kieruję do osób zainteresowanych rozwojem własnych umiejętności. Zajęcia organizowane są w małych grupach dzięki czemu każdy z uczestników ma indywidualny kontakt z trenerem. Wyróżnia je przystępna cena oraz indywidualne podejście do każdego z uczestników. Pobierz terminy najbliższych szkoleń otwartych.

szkolenia zamknięte

Szkolenia zamknięte skierowane są dla konkretnego klienta. Ta forma daje możliwość skorzystania ze szkoleń w dowolnym terminie i miejscu. Zakres tematyczny szkoleń, ich czas trwania i cel jaki chcą Państwo osiągnąć dopasowuję każdorazowo do oczekiwań Klienta. Szkolenia mają formę praktyczną czyli warsztatową. Zależy mi aby uczestnicy wychodzili po szkoleniach z umiejętnościami i wdrażali je w życiu zawodowym i prywatnym.

wyjazdy integracyjne typu outdoor

Wyjazdy integracyjne typu outdoor są to programy autorskie szyte na miarę każdego klienta po wcześniejszej analizie potrzeb. Odpowiednio przygotowane programy imprez przynoszą efekty w postaci: integracji zespołów / większej motywacji w zespole / zbudowania i scalania zespołu / odbudowania wzajemnego zaufania / likwidacji nieporozumień pomiędzy poszczególnymi zespołami lub działami. Moje programy podnoszą efektywność szkolenia oraz łączą grupę, co przekłada się na działanie zespołu i całej organizacji.

Coaching

„Wszyscy mamy dość talentów, umiejętności i środków materialnych by realizować siebie”

W skuteczny sposób wydobywa mocne strony ludzi. Pomaga w pokonywaniu barier, ograniczeń, przekonań i wszystkiego tego, co popycha do zmiany i własnego rozwoju. Poprzez udział w coachingu klient jest wstanie zdefiniować i osiągnąć konkretne, postawione przed sobą cele. Poszukuje rozwiązań nowych, strategii myślenia i działania, w przeciwieństwie do rozwikłania problemów i konfliktów z przeszłości, co częściej kojarzone z poradnictwem.

co daje ci coaching?

indywidualny rozwój
relacja coacha z klientem stwarza możliwość poszerzania świadomości klienta, dokonywania zmian, doskonalenia kwalifikacji zawodowych
współpraca coacha z klientem jest rezultatem rozwoju klienta w kierunku, który dla niego będzie odpowiedni

Coaching realizuje następujące cele:

  • racjonalne, dotyczące obszaru wiedzy (sfera intelektualna)
  • behawioralne, dotyczące specyficznych umiejętności (zachowań, nawyków – sfera działania)
  • egzystencjalne, dotyczące tworzenia (zmiany) postaw w aspekcie intelektualnym, afektywnym
  • behawioralne (sfera osobowości i relacji z innymi ludźmi)

Kiedy warto zastosować coaching?

  • generowanie rozwiązań
  • dokonywanie wyborów
  • ustalanie oczekiwań od siebie i innych
  • zarządzanie czasem
  • rozwiązywanie problemów
  • komunikowanie się
  • poprawienie relacji w pracy
  • równowaga życia osobistego i zawodowego
  • poprawienie relacji w pracy

Life coaching (coaching życiowy)

koncentracja na pomaganiu ludziom w osiąganiu osobistych celów